Rozwiń nawigację
PŘIHLÁŠENÍ
Registrace účtu
Změnit heslo
Filtr
PŘIHLÁŠENÍ
Registrace účtu
Změnit heslo
Filtr
PŘEDKRMY
POLÉVKY
SALÁTY
HLAVNÍ JÍDLA
PRO DĚTI
DEZERTY
NÁPOJE
ALKOHOL
SNÍDANĚ
VŠECHNY
SADA
PŘEDKRMY
VŠECHNY
TEPLÉ
STUDENÁ
POLÉVKY
VŠECHNY
NABIDKA DNE
ČISTÉ
ZABIELA
CREAM
SALÁTY
VŠECHNY
VEGETARIÁNSKÉ
S MASOVYMI
S RYBOU
HLAVNÍ JÍDLA
VŠECHNY
NABIDKA DNE
MASO
RYBY
PLODY MOŘE
VEGETARIÁNSKÉ
DRŮBEŽ
VEPŘOVÉ
HOVĚZÍ
STEAKY
HAMBURGERY
SUSHI
TĚSTOVINY
KNEDLÍKY
LÍVANEČKY
PIZZE
TART
NUDLIČKY
PALAČINKY
PRO DĚTI
VŠECHNY
POLÉVKY
HLAVNÍ JÍDLA
DEZERTY
VŠECHNY
SUŠENKY
ZMARZLINA
KRÉMOVÁ
KOKTEJLY
VHODNOST
ČOKOLÁDA
ŽELÉ
NÁPOJE
VŠECHNY
ČAJ
KÁVA
ŠŤÁVY
TEPLÉ
STUDENÁ
SODOVÁ
NO SODOVÁ
ALKOHOL
Poprzedni
Następny
REGION
dolnośląskie
małopolskie
wielkopolskie
MĚSTO
Vše
Brzeźno
Konin
MÍSTNÍ
Vše
Bar Borówka, Brzeźno, przy trasie nr 92, Konińska 4
Egao Sushi, Konin, Nowy Konin, Przemysłowa 10
Karczma, Konin, Nowy Konin, Kolejowa 13
Kresowianka, Konin, Stary Konin, Kolska 55A
Lokal Kuchcik, Konin, Nowy Konin, Przemysłowa 2
Megawat, Konin, Nowy Konin, Kolejowa 13
Rogatka, Konin, Stary Konin, Wojska Polskiego 2
Siesta, Konin, Nowy Konin, Chopina 18D
Rezervace ve všech restauracích
Za den:
Nová rezervace
Žádné rezervace / objednávky ...
×
Regulamin rezerwacji stolika h4>
1. W celu dokonania rezerwacji należy podać dane dotyczące rezerwacji (data, godzina rezerwacji, liczba osób) oraz dane osoby rezerwującej (imię i nazwisko, numer telefonu oraz e-mail). 2. Dane te są zbierane wyłącznie na potrzeby przeprowadzenia procesu rezerwacji. 3. Nie podanie powyższych danych, albo podanie nieprawidłowych bądź nieprawdziwych danych, uniemożliwia dokonanie rezerwacji. 4. Rezerwacje online są przyjmowane z co najmniej 2-godzinnym wyprzedzeniem. 5. Rezerwacji z mniejszym wyprzedzeniem czasowym prosimy dokonywać telefonicznie. 6. W polu "Uwagi" należy umieścić wszelkie specjalne życzenia, dotyczące na przykład fotelika dla dzieci czy konkretnego stolika. 7. Restauracja dokłada wszelkich starań, aby takie życzenia Gości uwzględnić, ale nie może zagwarantować ich realizacji, zwłaszcza w przypadku rezerwacji na dni weekendowe. 8. O prawidłowo dokonanej i przyjętej rezerwacji system informuje zmianą statusu rezerwacji oraz wysyłając na podany adres e-maila z potwierdzeniem. Rezerwacja jest skutecznie dokonana z chwilą otrzymania jej potwierdzenia. 9. Rezerwacja może być przez restaurację odrzucona co zostanie uwidocznione w systemie zmianą statusu rezerwacji i w wysłanym e-mailu do rezerwującego. 10. Brak e-maila z potwierdzeniem może oznaczać, że proces rezerwacji nie został prawidłowo zakończony. Radzimy w takim przypadku sprawdzić folder spam lub skontaktować się z restauracją telefonicznie. 11. Gwarantujemy dostępność zarezerwowanego stolika przez 15 minut po czasie, na który została dokonana rezerwacja. 12. Bardzo prosimy o informację o możliwym późniejszym przybyciu. Brak takiej informacji oznacza, że restauracja nie gwarantuje dostępności stolika po upływie 15 minut. 13. Uprzejmie prosimy o odwoływanie rezerwacji, o których wiadomo, że nie zostaną wykorzystane. Należy do tego celu użyć przycisk "Rezygnuję". 14. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody poniesione przez Państwa lub osoby trzecie z powodu wystąpienia planowanych lub nieplanowanych przerw w funkcjonowaniu systemu, w tym w wyniku wszelkich awarii sieci przesyłowych, które uniemożliwiły dokonanie rezerwacji. 15. Dokładamy starań, żeby system funkcjonował w sposób ciągły. Zastrzegamy, że w funkcjonowaniu systemu mogą wystąpić przerwy w celu aktualizacji danych, naprawienia błędów i dokonania innych prac konserwacyjnych. 16. Nie przewidujemy publikowania informacji o planowanych przerwach w funkcjonowaniu systemu.
Start
Menu
Registrace účtu
Změnit heslo
Předpisy
Ochrana osobních údajů
Copyright 2022
MYO Solutions